会社概要

行動指針

English edition

お客様の満足と社員やタイセーに関わる全ての人々の幸せを最大化します。

お客様に対して

  • お客様に満足していただくために社員ひとりひとりが真剣に考え行動する
  • 独自のマーケティング活動を通じて、迅速で柔軟な対応を心がけ、価値あるアイデアや商品を提案できる「開発商社」として社会に貢献する。

社員の幸せを追求します

多様な価値観や働く環境を受け入れます。

人種や宗教の壁を無くし、分け隔てを無くします。

創造性

創造性は万人に均等に授かっているものであり、自分たちはこの創造性にブレーキをかけてはいけない。

発案されたアイデアはチームで共有し、議論し磨きながら前進します。

チーム・タイセー

何かあった時はチームで解決します。
喜ばしいことがあれば、チームで健闘を称え、チームで喜びを共有します。

私たちは行動を止めません。
行動を止めているものがあれば、チームで考え突破します。

地球上にある多くの社会課題に対して、答えを生み出します。

地域社会

地域コミュニティの一員として自覚を持ち、できる限り地域の活性化に貢献します。

自分たちに対して

  • 愚痴を言うより解決策を生み出します
  • 建設的な議論から肯定的循環を生み出すことを常に心がけます
  • 感情よりも論理的に物事を考えます

We will endeavor to enhance the satisfaction of our customers and create happiness for all interested parties associated with Taise.

01 For customers

  • Each employee thinks seriously and carry actions to satisfy customers
  • Contribute to society. Create a company capable of prompt and frexible response through unique marketing activities and proposing valuable ideas and products.

02 Pursue happiness for our employees

We accept diverse values and thinking in the work environment.

There is no discrimination with regards to race and religion.

03 Creativity

Creativity is a given trait and we should not put a brake to this gift.

Proposals and ideas are shared in open discussion with a forward looking mindset.

04 Team Taise

When encountering challenges, it will be resolved by the Team Taise.

We will celebrate every success and share the joy of our achievements.

We will continue to undertake challenges.

Should there be an obstacle in our way, Team Taise will find a way to circumvent through the problem.

We will endeavor to seek answers to the many social issues facing our planet.

05 Local Community

Have an awareness as a member of the local community and contribute to the revitalization of the area through our actions.

06 To ourselves

  • To seek solution rather than complaining.
  • To maintain a positive view of thinking and partake in constructive discussion.
  • Logical thinking to prevail.
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  • 【更新日】2022年11月15日
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